Pages

A career in Indonesia

Senin, 27 Desember 2010
RAJAGOPAL: "Saya belum tahu masa depan bersama timnas Malaysia. Bila tidak ada tawaran dari Indonesia, pada dasarnya saya bisa melatih di mana saja. Saya tertantang untuk melatih di luar Malaysia."

"Saya berharap bisa menangani salah satu klub papan atas di Indonesia dengan mental juara tinggi. Timnas Malaysia yang saya tangani saat ini sebenarnya bukan yang terbaik karena sepuluh pemain cedera. Tapi, mereka punya motivasi dan mental juara,”

"Saya seorang profesional. Seusai laga final Piala AFF ini, saya ingin melatih di Indonesia. Semua bisa saja terjadi setelah turnamen ini.”

HARIES: Indonesia Super League adalah liga sepakbola terbaik di kawasan Asia Tenggara. Wajar saja jika pelatih sekelas Rajagopal ingin berkarier di Indonesia.
------------------------
RAJAGOPAL: "I do not know the future with the national Football team of Malaysia. When no offer from Indonesia, basically I can train anywhere. I am challenged to train outside of Malaysia."

"I wish I could handle one of the top club in Indonesia with high winning mentality. Malaysia Football Team which I signed today is actually not the best ten players because of injury. But, they have the motivation and mental health champion,"

"I am a professional. After the AFF Cup final game, I want to train in Indonesia. All could have occurred after this tournament."

HARIES: Indonesia Super League is the best soccer league in the Southeast Asian region. Naturally if coach class Rajagopal wanted a career in Indonesia.

0 komentar:

Posting Komentar

 
BERITA SEPAK BOLA © 2011 | Designed by Blogger Templates Gallery